SİZ SORUN

HER KADIN aklına gelebilecek her şeyi yapacak kadar
cesaretli davranmalıdır ya da öyle görünmelidir.
Sorgulayalım  kendimizi bizim nerede eksiğimiz,
sıkıntımız var.Ne yaparsak bu eksiğimizi giderir ve
daha iyi eksiksiz hissederiz kendimizi.Bu bizler için;
bakım, giyim, moda olabilir. Daha da  uzatabiliriz aslında
ben akla gelebilecek bir kaç şık sundum sadece
Şimdi diyeceksiniz ki bunun öncesin de maske tarifi vardı
neden şimdi böyle bir yazı yazdı. Şöyle açıklayayım sizlere
bu gün faceden takip eden bir hanımefendi şöyle bir mesaj yazmıştı

'' bir kadın için her şey bakım mı? neden sadece maskelere
değiniyorsunuz her kadının kendine göre ayrı eksiklikleri var.
Kiminde cilt problemi kiminde eğitim kiminde öz güven eksikliği
kiminde ise içinden çıkılamaz düşünceler...
Siz bayan diyorsunuz ama sadece maskelerden ibaret bir sayfanız
bulunmak da'' diye.

Elbette her kadının bambaşka ya da benzer  sıkıntıları olur
ama herkesin kendine göre bir cilt problemi de vardır. Ben sadece
ciltte meydana gelen kusurları giderebilecek maskelere değindim
onlar yeterli olur sandım ama bu mesaj yeterli olmayacağını gösterdi.
Bundan sonra kendimce bir karar verdim ki umarım siz
takipçilerim de memnun olursunuz bu kararımdan. Bundan sonra sadece
maskelerden ibaret bir blog hesabı olmayacak ilgilenebileceğiniz
her şey olacak tabi yine maskelerden de vazgeçmem :)...

''giyim,gelinlik,makyaj,abiyeler,düğün detayları'' gibi biz bayanların
sıkça merak edip araştırdığımız konulara da değineceğim
ve bu konu da sizin de fikirlerinizi bekliyor olacağım
sormak istediğiniz ne varsa ben buradayım :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar