TÜY AZALTICI MASKE

BİZ kadınların en çok şikayet ettiği noktalardan biri de
vücudumuz da görmeye tahammül edemediğimiz tüylerdir.
Onlardan kurtulmak kimi zaman çok ağrılı geçtiği için jilet,
tüy dökücü gibi tüylerimizi daha da abartılı hale getiren işlemlere
başvurmaktayız...
Şimdi paylaşacağım kür ŞEMS ARSLAN'dan aldığım ve
bizzat kendim denemiş olduğum bir kür.
Tüylerde etkili olduğu kadar da yapmış olduğu peeling
sayesinde daha canlı pürüzsüz bir tenede
sahip oluyorsunuz ve selülite karşıda  olduğu söylenmekte
bunun için her evde bulunan iki adet doğal bir malzemeye
ihtiyacımız var. Menengiç kahvesinde bulunan yağlardan
dolayı hem güzelleşiyoruz hem de istemediğimiz tüylerden
kurtuluyoruz .
Bu kürü yüz hariç tüy görmek istemediğiniz vücudunuzun
her yerine uygulayabilirsiniz.
          malzemelerimiz;
  • 2 yemek kaşığı menengiç kahvesi
  • 2 tatlı kaşığı karbonat
banyo yapmadan önce vücudumuza her gün
2 dakika 24 gün boyunca  basınç yapmadan
vücudunuza nazikçe uygulayın
iki malzeme pütürlü olduğundan dolayı
cildinizi çizer.
24 günün sonunda haftada 1 olarak devam edilir.
Düzenli kullanım sonunda tüyler azalmaya ve
yer yer yok olmaya başlar
TÜYSÜZ GÜNLER DİLERİM :)))

Yorumlar

  1. Merhabalar,
    Ben de Şems Arslan'ın sıkı bir takipçisiyim. Bu formülü kullanmaya başlayalı 5 gün kadar oldu. Tüylerimi almadan kullanıyorum, el üstünde deniyorum. Henüz bir farklılık göremedim. Acaba siz de tüylerin üzerine mi uyguluyorsunuz?

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR
    bende arada ki farkı görmek için tüylü olan bölge ile tüyü aldığım bölgede uygulama yaptım, tüyün olmadığı bölgede daha çok etki ettiğini söyleyebilirim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar